Jom Tengok Baju Dalam Remaja Perempuan Dan Filem di Cerita lucah.com



Kepada peminat filem biru, atau orang kata filem blue @ blue film, jom ramai-ramai tengok filem biru kat cerita lucah.com. Aku tak nak join, korang saja la layan filem macam tu. Aku budak baik. Sebenarnya aku tak tahu pun kewujudan laman sesawang tersebut sebelum ada bebudak nakal cari benda tu kat sini.




Dan, aku sebagai seorang lelaki tulin yang berhati suci lagi murni sememangnya tak pernah terlintas di fikiran aku dengan benda-benda yang tak baik. Apatah lagi memikirkannya. Dan sebab itu jugalah aku berfikir, macamana ya rupa baju dalam remaja perempuan macam yang diorang cari tu? Aku pun terfikir, macamana rupa baju tu? Err, korang tak payah jawab.

Nakal lah budak-budak zaman sekarang ni. Bukan budak-budak saja, mungkin bapa budak pun ada juga!

Maaflah, Ubipanas.com Bukan blog lucah. Korang tak akan jumpa benda-benda tu kat sini. Kalau nak hang pi cari sendiri kat kedai obat!


6 comments:

  1. awak letak keyword panas kot.. huhu tu yg tersasar.. nway.. nakalnya budak2 skrg,, ish3

    ReplyDelete
  2. hahahahaha
    habislah abang botak
    habis
    hehehehehe

    P/S : Pandang Kemana Tu? Rimaslah!

    ReplyDelete
  3. haish..
    mcm2 betul manusia skrang ni..
    kelucahan melampau..
    isk3

    ReplyDelete
  4. @nazihahisa
    haha. ada kot terguna keyword tu. tu yg jadi mcm ni. huhu

    ReplyDelete
  5. @hans
    haha. tu semua hang punya pasal kan? hahaha

    ReplyDelete
  6. @f y z a
    dah terlebih sgt dah ni. sukar untuk diubati lagi. huhu

    ReplyDelete