Rest In Peace 2011! Gadis Hot menanti di 2012!



So it's new Year already!

Bermula lagi tahun yang baru, dan seperti kebiasaannya kebanyakan orang sangat teruja dengan kedatangan tahun baru. Teruja sebab? Hei the only things yang berubah adalah nombor! 2011 to 2012!



So bermacam azam dilemparkan semoga menjadi kenyataan di tahun ini, seperti tahun-tahun yang sudah. Nak jadi baik, tapi tetap kutuk orang. Nak simpan duit tapi tetap boros berbelanja. Tapi bak kata Sheila On 7, itu aku.

Walauapapun, perubahan nombor 1 ke 2 itu sepatutnya juga kita membawa perubahan kepada diri juga. Tinggalkan 2011. Lupakan yang pahit, simpan yang manis. Kegagalan kita jadikan semangat untuk berjaya, kejayaan kita jadikan motivasi untuk lebih berjaya.

Tahniah Lisa Surihani kerana akan berkahwin tahun ini, Lupakan Jepun yang dilanda Tsunami dan malapetaka Nuklear tahun lalu. Simpan sebagai kenangan Malaysia jadi juara bola sepak sukan Sea tahun 2011.

Lupakan ex-girlfriend dan ex-boyfriend kalau korang putus cinta tahun 2011. Pastinya 2012 ada banyak wanita hot dan jejaka kacak korang akan jumpa.

Dan lupakan History Channel siarkan Dokumentary tahun 2012 adalah doomsday.

Live life unto the fullest!


2 comments: